Bezorgvoorwaarden

Geachte klant, 

Hartelijk dank voor uw aankoop bij Divan Concept ! Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw aangekochte goederen. Met dit formulier willen wij u alvast informeren over onze bezorgservice. Wat kunt u verwachten? Waar dient u rekening mee te houden? En wat verwachten wij van u? Allemaal aandachtspunten om de levering van uw goederen zo prettig en efficiënt mogelijk te laten verlopen. 

Om de levering van uw goederen naar volle tevredenheid te kunnen uitvoeren verzoeken wij u dan ook om dit formulier even aandachtig door te nemen. Want samenwerking zorgt voor een betere bezorging!

BEZORGVOORWAARDEN & -INFORMATIE

  1. Wij bellen u voor een afspraak voor levering van uw meubels. U hoeft dus niet zelf te bellen! 
    Direct na binnenkomst van uw meubels bij Divan Concept zal -na controle van uw meubels- onze afdeling Planning contact met u opnemen om een bezorgafspraak te maken.

  2. Zorg altijd dat er iemand aanwezig is op de afgesproken bezorgdag/- tijdstip.
    Zowel uzelf als Divan Concept hebben dit namelijk reeds ingepland. Indien er niemand aanwezig op de afgesproken dag, dan kan een 2e bezorging extra kosten met zich meebrengen.

  3. Informatie over de verwachte bezorgtijd bevestigen wij u nogmaals op de dag van bezorging of een dag van te voren. Dit doen wij telefonisch voor de bezorging. Dit trachten wij zo accuraat mogelijk aan u door te geven.
    De levering van uw meubels kan al vanaf 09:00 uur ’s ochtends plaatsvinden. Hou er echter altijd rekening mee dat er nietcontroleerbare factoren zijn die er eventueel voor kunnen zorgen dat de bezorgtijd iets afwijkt. Denkt u hierbij aan files of pech onderweg.

  4. Bij contante betalingen; Zorg ervoor dat u het resterende bedrag ( indien u nog een openstaand bedrag hebt ) contant en gepast aan de bezorgers betaald. Probeer zo gepast mogelijk te betalen voor het geval dat de bezogers geen voldoende wisselgeld bij hebben. 
    Bij pin betalingen ( momenteel niet mogelijk ); Zorg ervoor dat u tijdens de levering voldoende saldo op uw pinpas heeft staan, indien u nog een restantbetaling moet voldoen. Bij pintransacties dient u rekening te houden met uw pinlimiet. Voor bedragen boven de € 2500,00 dient u meestal uw pinlimiet éénmalig te verhogen. Dit dient u te regelen met uw bank.

 

Gegevens & Afleveradres

Controleer of uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens juist zijn ingevuld op de koopovereenkomst. Indien het afleveradres een ander adres is als het hoofdadres op de koopovereenkomst dient op de koopovereenkomst tevens het afleveradres te staan.

Bezorging 

 Divan Concept bezorgt de goederen bij u in huis tegen het overeengekomen tarief. Omdat wij de goederen netjes bij u in huis afleveren, verzoeken wij u daarom om de ingang/ doorgang van uw woning vrij te maken van obstakels zoals schilderijen, fietsen, planten, kinderwagens, kasten enzovoort. Indien mogelijk uw oude goederen (meubels) alvast weghalen, zodat de nieuwe goederen gelijk op de door u aangegeven plek kunnen worden geplaatst. Beschermt u tevens uw vloer en andere kwetsbare eigendommen zo goed als mogelijk (bijv. met dekens of ander beschermend materiaal). Houdt er rekening mee dat de bezorgers alleen de meubels bij u in huis bezorgen als alles voldoende gangbaar is ( gangbare deuren, gangen , brede trappen/liften en hoge plafonds . Indien het volgens de bezorgers niet gangbaar is worden uw meubels tot aan de eerste deur geleverd.

Voor bezorging in NL geldt het standaard bezorgtarief (m.u.v. de Waddeneilanden). Eventuele extra kosten voor bezorging naar bijv. één van de Waddeneilanden, zoals tol- en veerdienstkosten zullen aan u worden doorberekend.

Diensten

Als u gebruik wenst te maken van één van onze extra diensten zoals montage, oude goederen retour, takelen of leveren op etage, dan dient dit genoteerd te staan op uw koopovereenkomst. Dit om onduidelijkheden en vertragingen in het bezorgproces te voorkomen en om u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

Takelen/ Lift

Als blijkt dat de goederen niet door de deur passen of niet naar boven kunnen dan is er een mogelijkheid tot kiezen van een takel- of liftdienst. Deze zal niet op dezelfde dag gebeuren. Hiervoor dient een nieuwe afspraak te worden gemaakt. Onze bezorgers zullen foto’s maken van de situatie, deze doorcommuniceren met de afdeling Planning en ter plekke een nieuwe afspraak met u maken. Deze dienst wordt voor een meerprijs van € 150,00 voor het takelen/ liften en € 100,00 voor de 2e levering uitgevoerd. Tevens willen wij u erop wijzen dat u er als koper te allen tijde verantwoordelijk voor bent dat de door u aangekochte goederen daadwerkelijk naar binnen/ boven kunnen. Net als de meerprijs voor een takel/ lift, zullen eventuele bijkomende kosten van een glaszetter voor uw rekening komen.

Wij danken u voor uw medewerking en wensen u alvast veel woonplezier van uw nieuwe goederen.